Náladovník – nástroj práce s dětskými emocemi (inspirace z MŠ Varenská, Ostrava)

Co je to náladovník? Nástroj pro práci s dětskými emocemi, který by se ale možná uživil i na dveřích pedagogického kabinetu v leckteré škole ?

Vždy usměvavá a ochotná paní ředitelka Stanislava Korcová z MŠ Varenská k využití náladovníku v jí řízené škole říká: „Používáme tři emoce, abychom věděli, jak se děti ráno cítí. Emocí ale klidně může být více (pokud je děti rozeznají). Já osobně je většinou znázorňuji pomoci aktuálního projektu a jeho hrdinů. Děti si umísťují na daný emotikon kolíček se svou značkou, může být i fotografie, takže si současně procvičují i jemnou motoriku – paráda! Tento nástroj se dá krásně použít i na hodnocení činností, celého dne – vlastně čehokoliv“.

Paní ředitelce děkujeme a těším se na další inspirativní příklady z její mateřské školy.