Umělá inteligence a kybernetická bezpečnost: Výzvy a příležitosti nejen pro školní prostředí
Inspirace do výuky či „zrádný nástroj“, který učitelům ztíží hodnocení písemných prací žáků – v souvislosti s rozšiřováním využití umělé inteligence musíme vzít v úvahu i témata kybernetické bezpečnosti ve škole. Umělá inteligence může být zneužita k sofistikovanějším kyberútokům, ale je i velmi užitečným pomocníkem při lepší ochraně před nimi.
Jak dokáže pomoci administrátorovi školní sítě, proč je nezbytné, aby byli v otázkách kybernetické bezpečnosti proškoleni učitelé a další zaměstnanci školy? Jak si otestovat zabezpečení školy z venku? Jaký je standard konektivity škol? Na tyto otázky odpoví článek Pavla Matějíčka, lektora a konzultanta kybernetické bezpečnosti NPI ČR.
Chtěli byste si vyzkoušet rozhovor s umělou inteligencí?